فرمانده انتظامی لرستان ازاستقرار ۴۸ ایست و بازرسی در نقاط مختلف در روز عاشورا در نقاط مختلف استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمدمهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در رابطه با اجرای طرح‌های امنیتی نیروی انتظامی در ایام محرم گفت: طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی عزاداران امام حسین (ع) برای استان طراحی شده و عوامل نیروی انتظامی در سطح استان پای‌کار هستند تا هنگامی‌که مردم برای شرکت در مراسم عزاداری و حضور در مساجد، تکایا و جایگاه‌ها منازل خود را ترک می‌کنند اقدامات پیشگیرانه در مناطق مسکونی و تجاری تشدید شود.

وی بابیان اینکه از ستاد استان برای هر جایگاه یکی از افسران ارشد به‌عنوان مسئول معرفی‌شده است افزود: این افسران تا آخر روز عاشورا در خدمت هیئات و جایگاه‌های عزداری هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان عنوان کرد: برای این ایام ۴۸ ایست و بازرسی به نام ۴۸ شهید والامقام لرستان در سطح استان استقرار می‌یابد.

وی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی لرستان در روز عاشورا را تشدید امنیت ترافیکی دانست و بیان کرد: قبل از شروع عزاداری (ساعت ۹ شب) تا پایان عزاداری همکاران پلیس راهور ما در سطح شهر‌ها حضور دارند تا کار روان‌سازی ترافیکی و جلوگیری از گره‌های ترافیکی را انجام دهند.

انتهای پیام/م

 ۴۸ ایست و بازرسی در نقاط مختلف لرستان مستقر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.