۲ نفر از پرسنل آتش نشانی سردشت در حین اطفای حریق به دره سقوط کردند که با تلاش همکارانشان نجات یافتند.

سقوط دونفر از آتش نشانان سردشت به دره در حین اطفای حریقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی سردشت گفت: درپی تماس یکی از شهروندان در ساعت ۱۸ عصر دیروز با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی اراضی روستای باسکدو در ابتدای ورودی شهر سریعا نیرو‌ها جهت اطفای حریق به محل اعزام شدند.

رحمان امینی افزود: به دلیل صعب العبور و سختی منطقه متاسفانه یک نفراز پرسنل زحمت کش به نام چیا ایثاره ۳۰ ساله در حین اطفای حریق به دره باسکدو سقوط و همکارش انورمحمد امینی پور ۳۵ ساله برای نجات وی اقدام می‌نماید که او نیز به دره سقوط می‌کند.

امینی بابیان اینکه وسعت آتش سوزی زیاد نبود و حریق زود مهار شد، تصریح کرد: سریعا جهت کمک به همکاران اقدام شد که با تلاش یک ساعته توانستیم آنان را از دره خارج نماییم.

وی همچنین اظهار کرد: باتوجه به زخمی شدن هر دو پرسنل زحمت کش، آنان را سریعا به بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت منتقل کردیم.

سوری مسئول فوریت‌های پزشکی سردشت نیز در این خصوص گفت: چیا ایثاره از ناحیه لگلن و انگشت دست دچار شکستگی و محمد امینی پور نیز فقط زخمی شده که جهت درمان هم اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت تحت درمان و مراقبت هستند.

انتهای پیام/م

حادثه آتش سوزی در سردشت

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.