ویدئویی منتشر شده است که در آن لحظه دستبرد مسئول جابه‌جایی چمدان‌ها در فرودگاه به ساک‌های مسافران را نشان می‌دهد.

دستبرد کارمند فرودگاه به چمدان مسافران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مسافران پرواز ایبیزا به مادرید در کشور اسپانیا با انتشار تصویری از یکی از کارمندان فرودگاه واکنش‌ بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخته است.

مسئول جابه‌جایی چمدان‌ها در فرودگاه ایبیزا کشور اسپانیا در حین انجام کار اقدامی قبیح و غیرقابل توضیح را انجام می‌دهد. این کارمند در زمان جابه‌جایی چمدان‌ها و درست قبل از گذاشتن آن‌‌ها در داخل قسمت بار هواپیما اقدام به باز نمودن و سرقت از چمدان‌ها می‌کند. این سارق پس از انتشار ویدئو سرقت و اطلاع مسافران به پلیس فردگاه به سرعت بازداشت شد.

مسئول جابه‌جایی چمدان‌های فرودگاه ایبیزا در حالی اکنون در بازداشت به سر می‌برد که تنها سه روز پیش کار خود را در این فرودگاه آغاز کرده بود. سارق جوان پس از آشکار شدن سرقت‌هایش ضمن اعتراف، مجبور شد تا اقلام دزدیده شده را صاحبانشان بازگرداند. فیلم این سرقت به وسیله یک پسر نوجوان که با مادرش قصد سفر به مادرید را داشت ثبت شده است. این پسر نوجوان به پلیس فرودگاه گفت: این آقا با خونسردی تمام اقدام به سرقت می‌کرد.

در ادامه فیلم لحظه سرقت از چمدان‌ها را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: شجاعت کم نظیر راننده زن در مقابل سارق! + فیلم


انتهای پیام/

سارق چمدان‌های مسافران فرودگاه لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار