مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید سالانه ۹ هزار و ۶۸۰ تن انواع نوشت‌افزار و ملزومات اداری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از فعالیت دو واحد تولید نوشت افزار در استان خبر داد و گفت: سالانه ۹ هزار و ۶۸۰ تن انواع نوشت‌افزار و ملزومات اداری در استان تولید می‌شودو خانواده‌ها باید توجه به حمایت از کالای ایرانی را مد نظر قرار  داده و برای دانش آموزان از نوشت افزار تولید استان استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر دو واحد تولید نوشت افزار در استان سمنان فعالیت دارد که فعالیت این دو واحد تولیدی برای ۱۴۵ نفر اشتغال ایجاد کرده و خانواده‌ها با خرید هر نوشت ‌افزار داخلی، در آستانه سال نو تحصیلی، معضل بیکاری جوانان را از بین می‌برند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ابراز داشت: خرید نوشت افزار تولیدی استان به رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند و  در کنار  تولید نوشت افزار، ۱۶۴ هزار عدد انواع کیف و چمدان نیز سالانه در استان سمنان تولید می شود که برای ۱۳ نفر اشتغال مستقیم را ایجاد کرده است.

بهروز اسودی عنوان کرد: یکی از واحدهای تولیدی نوشت افزار با اشتغال ۱۱۵ نفر دفترچه و ملزومات اداری و مدرسه را تولید می کند و واحد دیگر با اشتغال ۳۰ نفر در تولید ۴۰۰تن انواع مدادپاک‌کن و هفت هزار مغز اتود در استان سمنان فعالیت دارد.

انتهای پیام / ز

۹ هزار و ۶۸۰ تن انواع نوشت‌افزار در استان سمنان تولید می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.