رئیس پلیس راهور و رئیس پلیس راه استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای خبردادند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی در تاسوعا و عاشورابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رئیس پلیس راهور و رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های برونشهری و درونشهری استان مرکزی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبردادند.

سرهنگ امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی اعمال می‌شود.

سرهنگ امیدی افزود: در این ۲ روز در شهر اراک از میدان، ولی عصر (عج) تا مسجد سید‌ها و خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان امام محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیت ترافیکی در اطراف مصلای بیت المقدس اراک و خیابات شهید ادبجو، خیابان دکتر حسابی، خیابان شهید بهشتی از سمت میدان شریعتی به سمت میدان هفتم تیر و بلعکس هم اعمال خواهد شد و در طول شبانه روز هم محدودیت ترافیکی مقطعی همزمان با حرکت هیات‌های عزاداری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور و رئیس پلیس راهور استان مرکزی با بیان اینکه جابجایی مسافر با خودرو‌های باری مثل نیسان و پیکان بار ممنوع در این محدوده ترافیکی ممنوع است ادامه داد: به رانندگان و هموطنان توصیه می‌شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث در این ایام جلوگیری کنند واز مسولین خواست هیات‌های مذهبی هم در این ایام با پلیس همکاری نمایند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی برون شهری و در استان مرکزی در ایام تاسوعا و عاشورا

سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم "ساوه - همدان" و بالعکس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ کهریزی افزود: ️بر این اساس تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه بیست و هفتم شهریور ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۳۰ شهریور ماه در محور فوق ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار