مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم خیر استان کرمانشاه در پنج ماهه امسال بیش از دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

صدقات 5 ماهه نیکوکارانکرمانشاهی صرف چه امور خیری شده استبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مردم خیر کرمانشاه در پنج ماهه امسال دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به صندوق های صدقات واریز کردند که این میزان صدقه به منظور کمک به تحصیل، ازدواج، درمان، خانه دار شدن و رفع دیگر مشکلات پیش روی نیازمندان هزینه شده است.

خدرویسی با بیان اینکه این میزان صدقات از ۱۹۷ هزار و ۵۸۵ صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک خانگی در استان جمع آوری شده، افزود: هم اکنون حدود ۱۹۱ هزار مشترک صندوق های صدقات خانگی در استان داریم که بیش از ۷۰ درصد از صدقات جمع آوری شده در سال جاری از سوی این مشترکین پرداخت شده است.

وی به هزینه کرد صدقات مردم کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: ۷۱۷ میلیون تومان از صدقات جمع آوری شده در پنج ماهه سال ۹۷ به منظور تعمیر،خرید و ساخت منازل شهری و روستایی، ۲۳۳ میلیون تومان برای ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب،۱۵۲ میلیون تومان نیز جهت اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و سیاحتی هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین ۳۷۰ میلیون تومان از صدقات مردم کرمانشاه به پرداخت کمک های بلاعوض به نیازمندان، ۳۱۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به افراد تحت حمایت، ۳۹۵ میلیون تومان تومان به منظور کمک به ازدواج جوانان نیازمند و ۲۴۲ میلیون تومان به ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری اختصاص داده شده است.

حسین خدرویسی تاکید کرد: ۳۴۰ میلیون تومان دیگر از صدقات مردمی جمع آوری شده در پنج ماهه امسال به منظور کمک به تامین معیشت نیازمندان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، ارائه خدمات مشاوره ای و حقوقی و برگزاری دوره های آموزشی در کانون های فرهنگی و مجتمع های شبانه روزی هزینه شده است.

خدرویسی با تاکید بر اینکه این نهاد در کوتاه ترین زمان ممکن صدقات و کمک های مردمی را به منظور رفع نیاز محرومان و مددجویان تحت حمایت هزینه می کند، عنوان کرد: کمیته امداد امانت دار کمک های مردم نیکوکار است و این کمک ها را براساس نیات خیر خواهانه خیران و صرفا برای گره گشایی از نیازمندان هزینه می کند.

انتهای پیام/ز

صدقات و کمک های مردمی  به منظور رفع نیاز محرومان هزینه می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.