نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های عامل موظف هستند بر اساس مصوبه قانونی وام های کشاورزان خسارت دیده را استمهال کنند.

پرداخت وام های کشاورزان خسارت دیده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; شادمهر کاظم زاده نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دغدغه های مردم در موضوع معیشت، خدمات و اعتبارات رفاهی در قالب بودجه های کلان کشوری پیگیری می شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال و سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در این زمینه اظهار کرد: خوشبختانه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اقدامات خوبی در این شهرستان انجام و در حال انجام است.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به 700 میلیون دلار سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در ان جی ال و اشتغال یک هزار نفری اشاره کرد و افزود: برای پتروشیمی نیز از صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی اختصاص یافته ضمن اینکه در شورای اقتصاد بیش از یک میلیارد دلار برای میادین نفتی شهرستان مصوب شد.

وی بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها را یادآور شد و ادامه داد: برای اولین بار در طول تاریخ مجلس در قالب برنامه ششم توسعه مصوب شده است که در شرایط مساوی اولویت استخدام ها با نیروهای بومی باشد و از شورای اشتغال شهرستان، اداره کار و دادستان بعنوان مدعی العموم و شرکت ها می خواهیم که این قانون مجلس را پیگیری و اجرایی کنند.

انتهای پیام/ د

پرداخت وام به کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.