استاندار ایلام، گفت: دولت حاضر است پروژه‌های خود را به سرمایه‌گذاران واگذار کند و مدیران هم باید برای اجرای این اقدام دولت نهایت همکاری را صورت دهند.

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در شصت و هشتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: دولت باید اقتصاد را به مردم واگذار کند و خود به دنبال نظارت و تنظیم روابط باشد.

وی، اظهار کرد: دولت می‌تواند با واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام و حتی پایان‌یافته بخش خصوصی را وارد فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اجرایی نماید.

استاندار ایلام، با تأکید بر واریز مالیات شرکت‌های فعال در استان به‌حساب استان، افزود: محل اخذ مالیات و عوارض ارزش‌افزوده واحدهای تولیدی محل استقرار آن‌ها می‌باشد.

وی، ادامه داد: شرکت های بزرگی نظیر پتروشیمی، سیمان و شرکت‌های نفتی فعال در استان هستند که بایست مالیات‌های خود را در استان واریز کنند.

سلیمانی دشتکی، یادآورشد: در سال‌های آینده تخصیص بودجه به استان‌ها بر اساس درآمدهای آن‌ها خواهد بود و با توجه به این‌که شرکت‌های بزرگی در استان حضور دارند و درآمدهای مالیاتی خود را در دیگر استان‌ها واریز می‌کنند درآمدهای استان کاهش‌یافته است که بایست این رویه عوض شود.

انتهای پیام/ د

واگذاری پروژه ها ی نیمه کاره به سرمایه گذاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.