رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور از کمبود پیست در کشور خبر داد.

کمبود پیست دوچرخه سواری در کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قمری،رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در انتخابات مجمع دوچرخه سواری  استان همدان با اشاره به فعالیت ۴ رشته المپیکی در بخشهای پیست ، جاده ، کوهستان و بی ام ایکیس در کشور گفت : بخش پیست مهمترین بخش مدال آوردربازیهای آسیایی والمپیک است که به علت کمبود پیست نمی توانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم .

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۸ سال است که عملیات اجرایی ۱۳ پیست در کشور آغاز شده است گفت : از این تعداد ۳ پیست به بهره برداری رسیده و ۲ پیست نیز در مرحله بهره برداری است و بقیه پیست ها به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام باقیمانده است .

قمری اظهار داشت : اگر نتوانیم ازظرفیتهای زیرساختی خود به خوبی استفاده کنیم در آینده در بخش پیست برای کسب مدال با بحران روبرو خواهیم شد .

وی بیان کرد : بانوان دوچرخه سوار در مسابقات آسیایی مقامهای خوبی کسب کردند و همین امر توجه بیشتر به این بخش را می طلبد .

منعم ، مدیر کل ورزش وجوانان استان نیز با اشاره به حضور موفق ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی ، توجه به فعال کردن رشته دوچرخه سواری در شهرستانها وافزایش سطح دانش و مهارت مربیان و داوران این رشته را خواستار شد.

در انتخابات مجمع دوچرخه سواری ،کیوان گردان با کسب ۱۱ رای از ۱۲ رای به عنوان رئیس جدید هیئت دوچرخه سواری استان انتخاب و از خدمات علی ثقفی قدردانی شد .

انتهای پیام/ ش

کمبود پیست دوچرخه سواری در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار