در حاشیه یکی از جشن‌های یهودی اتفاقی جالب برای یک خاخام یهودی رخ داد.

مرغی که از خجالت شهرک‌نشین صهیونیست درآمد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یهودیان در عید غفران مراسم‌های مختلفی دارند اما یکی از عجیب‌ترین این مراسم‌ها گرداندن مرغ روی سر به منظور بخشش گناهان است. در این مراسم، خاخام‌های یهودی مرغی را روی سر فرد مورد نظر قرار داده و آن را می‌گردانند. آن‌ها گمان می‌کنند به این شکل گناهانشان بخشیده خواهد شد.

رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته ویدیویی از این مراسم منتشر کردند که طی آن خاخام یهودی مرغی را دور سر یک شهرک‌نشین صهیونیست می‌گرداند که در این لحظه مرغ فضله‌اش را بر سر این فرد می‌ریزد و به جای پاک کردن گناهان حسابی از خجالت وی درمی‌آید.

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

وقتی یک مرغ از خجالت یک شهرک‌نشین صهیونیستی درمی‌آید +فیلم

برچسب ها: فضای مجازی ، خبر داغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
من به اون مرغه یاد بدم که چکارباید بکنه . مرغه زیاد وارد نبوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
حالا بخشیده شد . !!!!
Germany
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
کلاه شرعی شهرک نشین های صهیونستی بر سریهوه!
این کمپین دوستداران محیط زیستی ایران چرا صداشون درنمیاد و با این حیوان آزاری مبارزه قهرمانه نمی کنند و رفتار این صهیونیستهای حیوان ازار را محکوم نمی کنند؟

کشتاری که این صهیونیست ها و غصبی که این شهرک نشین ها کرده اند با تمام کشار وازار فلسطینی ها مثل مهر مکتوب در تک تک سلول هاشون ثبت شده و دارن خودشون رو گول می زنن. بقول بودایی ها کارمای بسیار سیاهی دارند وبا این کار سرخدا نمیتونن کلاه شرعی بذازن.

با این مراسم نشون میدن بله پس نوعی اقرار به گناهان زیادشده که براش جشنی هم درست کردند. گناهانی که هرروز تکرارش میکنند از جمله غصب خاک و مجل زندگی فلسطینان بطور مدوام!
کشتن ادم بی گناه و بی دفاع در قران ، تورات و انجیل بعنوان گناه کبیره بیان شده که با این قربونی ها نمیتونن سرخدا کلاه بذارن واز دست انتقام الله فرار کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
خرافه پرستي درتمام اديان ميتواند وجودداشته باشد مثل قمه زني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
دیوانه های خرافه پرست!! اينا از اون حيوان هم فهم شون كمتره!!!!