رئیس‌جمهور آمریکا وعده داد آن دسته از مقامات وزارت دادگستری این کشور که از نظر او انسان‌های بدی هستند را اخراج کند.

ترامپ: از بوی تعفن وزارت دادگستری خلاص می‌شویمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک گردهمایی گفت: بوی تعفن آنچه در وزارت دادگستری می‌گذرد ماندگار شده است.وی وعده داد همانطوری که از شر افراد ناشایست در اداره فدرال آمریکا خلاص شد، این بوی تعفن را نیز از بین ببرد.

چند ساعت پس از اینکه نیویورک تایمز گزارش داد که سال گذشته «راد روزنستاین» معاون دادستان کل آمریکا پیشنهاد ضبط پنهانی صدای ترامپ در کاخ سفید را داده است؛ ترامپ در این گردهمایی گفت: «ببینید در وزارت دادگستری ما چه می‌گذرد. ما مردان بزرگی در وزارت دادگستری داریم، اما مقامات بسیار بدی هم در آنجا هستند. شما دیدید که چه اتفاقی در اف بی آی افتاد. همه آن‌ها از اف بی آی بیرون انداخته شدند. اما بوی تعفنی در وزارت دادگستری ماندگار شده که از شر آن هم خلاص می‌شویم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق س
۱۴:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم . کل مسئولین امریکا بوی تعفن می دهند . حالا ببینید کار به کجا رسیده که ترامپ از بوی تعفن دادگستری می گوید و ...یکباره یاد جهنم افتادم که جهنمیان از بوی بد هم منزجر و نالان هستند ... دادگستری امریکا پولهای ما ایرانیان را دزدیدند کنگره امریکا تحریم کرد دولت امریکا هواپیمایی مسافر برای را هدف قرار داد و ..... ، قتل و جنایت و ...حمایت از تروریسم و ... نشان از متعفن بودن همه مسئولین امریکا دارد و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
این فساد و تعفن از زمان ورود ایشان همان ترامپ نادان بیشتر شده چرا عامل این خرابی را در خودش نمیبیند مردم کشور امریکا
India
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
ترامپ بیجا کرده
آخرین اخبار