فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از حضور یک روزه اکیپ دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در قالب اردوی جهادی در منطقه محروم سرفیروزآباد و ارائه خدمات رایگان به دامداران این منطقه خبر داد.

شاهپور حقیقی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : اکیپ های جهادگر استان متشکل از دستگاه های خدمات رسان از جمله دامپزشکی و بهداشت و درمان و دیگر دستگاه ها در روستای 'بوژان' سرفیروزآباد حضور یافتند.

وی به حضور 2نفر دامپزشک در این اکیپ اشاره کرد و گفت: مجید همتی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان، و داریوش محمدی معاون اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در قالب این اکیپ اقدام به ویزیت و درمان دامهای این روستا کردند.

وی گفت : در این اردوی جهادی، بیش از 100 راس دام و بیش از 200قطعه طیور توسط اکیپ دامپزشکی به صورت رایگان معاینه شد.

وی به انجام واکسیناسیون به صورت رایگان نیز توسط این اکیپ اشاره کرد و افزود: بیش از 3000راس دام در این روستا واکسینه شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه هدف حضور این اکیپ را محرومیت زدایی در روستاهای محروم که دسترسی به امکانات ندارند، ذکر کرد.

حقیقی یکی از رسالت های دامپزشکی را حمایت از تولید داخلی دانست و گفت: دام و طیور به عنوان سرمایه روستایی نیاز به حفظ و حراست دارد که در طول سال توسط اکیپ های دامپزشکی این سیانت در قالب انجام واکسیناسیون و دیگر طرح های مراقبتی انجام می شود.

گفتنی است این اردوی جهادی توسط حاج سعداله محمدی فرمانده بسیج حوزه ۵ کارمندی صنعت نفت غرب کشور، برنامه ریزی و برگزار شد و ارائه خدمت رایگان به قشر تولید کننده کم درآمد از دیگر اهداف این اردو جهادی بود.

 

 

انتهای پیام/د

ویزیت رایگان دام های منطقه سرفیروز آباد

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.