فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی بود که ایران را با هشت سال دفاع مقدس بیمه کردیم .

دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  امیر نادر علیدوست ، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی بود که ایران را با هشت سال دفاع مقدس بیمه کردیم و باید این هزینه را می دادیم تا جمهوری اسلامی بیمه می شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته مقاومت و دلاورمردی زنان و مردان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز در کمال امنیت و اقتدار در ایران زندگی می کنیم به برکت شهداء و جانبازی ‌های رزمندگان و جانبازان است.

وی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام مظهر شهادت طلبی، ظلم ستیزی و اقتدار اسلام و مسلمین است و خود و خانواده اش را فدا کرد ۳تا اسلام پابرجا بماند و ملت ما به برکت خون شهدای کربلا در دوران دفاع مقدس با الگو گرفتن از پیام عاشورا و کربلا مردانه در مقابل ظلم ایستاده و از مملکت خود دفاع کردند.

فرمانده جنوب شرق کشور گفت: دفاع مقدس مربوط به همه مردم است و به هیچ قشر، گروه و حزبی تعلق ندارد و نیروهای مسلح اقتدار جمهوری اسلامی را با رژه به نمایش می گذارند و حضور مردم پشتوانه ای است تا نیروهای مسلح ماموریت خود را در سراسر کشورمان و مرزها به خوبی انجام بدهند.

علیدوست با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ کشور ماست و در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران برگی زرین تر از هشت سال دفاع مقدس نیست اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس مردان و زنان این مرز و بوم مردانه به میدان آمده و اُبهت دشمنان تا دندان مسلح را شکستند.

وی تصریح کرد: 40 سال است که اقتدار جمهوری اسلامی و استقلال این کشور به برکت دفاع مقدس در تمام دنیا و به ویژه در جهان اسلام به وقوع پیوسته و همه دنیا اذعان کرد و دید که می شود جلوی استکبار با قدرت ایمان و عشق به خداوند ایستاد و تودهنی به استکبار جهانی زد.


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش گفت: مهم تر از همه چیز، هشت سال دفاع مقدس، تثبیت انقلاب و نظام نوپای جمهوری اسلامی بود و انقلاب ما در دفاع مقدس بارور و ریشه دار شد.

وی تصریح کرد: امروز ایران پرچم اسلام را در دنیا به اهتزار در آورده و کشورهای مختلفی ایران را در ظلم ستیزی و استکبار ستیزی الگوی خود قرار داده اند.

وی افزود: دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی بود که ایران را با هشت سال دفاع مقدس بیمه کردیم و باید این هزینه را می دادیم تا جمهوری اسلامی بیمه می شد.

علیدوست با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در دفاع مقدس تکامل پیدا کردند، تصریح کرد: ارتشی که قبل از انقلاب شاید نسبت به نیروهای مشابه در عراق 30 درصد بیشتر بود، اما در ابتدای دفاع مقدس ضعیف تر شده و به ویژه نیروی زمینی 50 درصد ظرفیت خود را از دست داه بود اما به برکت دفاع مقدس، امروز از قدرتمندترین ارتش های دنیا و منطقه است.

وی ادامه داد: ما تحریم نظامی و اقتصادی شدیم اما نیروهای خلاق و جوان، ارتش را ساختند و امروز در صنایع دفاعی چه در زمین، دریا و هوا آنقدر اقتدار پیدا کرده که دشمن از این اقتدار ارتش جمهوری اسلامی واهمه دارد.

علیدوست بیان کرد: سپاه نیز در آغاز دوران دفاع مقدس عنصر نوپایی بود که امروز در سراسر دنیا نیروهای رزمنده ما در سپاه و نیروهای مسلح برای اسلام و اقتدار نظام اسلامی می جنگند و شهدای مدافع حرم از این عزیزان هستند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار