مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه گردشگری وان ترکیه معرفی می شود.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری بین‌المللی در شهر وان ترکیه از روزهای پنج تا هشتم مهرماه برگزار می‌شود که برنامه‌ریزی شده تا استان اردبیل حضوری موثر و پرشور در این نمایشگاه داشته باشد.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان اردبیل برشمرد و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در این نمایشگاه معرفی خواهد شد که به همین منظور غرفه‌ای برای استان اردبیل در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا در حاشیه برگزاری این نمایشگاه موضوع خواهرخواندگی اردبیل و وان ترکیه از سوی اتاق بازرگانی و شهرداری اردبیل مطرح شود که با تحقق این امر زمینه برای فعالیت‌های مشترک هر چه بیشتر فراهم می‌شود.

فلاحی با اشاره به ظرفیت صنعت گردشگری برای رونق و توسعه هر چه بیشتر منطقه اظهار کرد: در حال حاضر گردشگری مناسب‌ترین بخش برای رونق اقتصادی و جایگزینی برای اقتصاد نفت است و باید با توجه به این ظرفیت برای رونق این بخش مسئولان مربوطه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه گردشگری بین المللی ترکیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.