در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید بیش از هزار بسته فرهنگی توسط کارخانه فولاد زرند بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان توزیع شد.

اهدا ۱ هزار بسته آموزشی در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، مهندس میثمی نماینده کارخانه فولاد زرند ایرانیان گفت: همزمان با فرا رسیدن مهر و در راستای مسئولیت اجتماعی این واحد صنعتی ۱ هزار ۱۰۰ بسته فرهنگی و آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، میان دانش آموزان نیازمند (کلاس اولی) حدود ۴۰ روستای اطراف کارخانجات میدکو این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان نیازمند شناسایی و بسته‌های آموزشی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از کالا‌های ایرانی افزود: نوشت افزار‌های اهدایی به دانش آموزان نیازمند از تولیدات داخلی تهیه شده بود.

میثمی گفت: این شرکت در طول سال نیز کمک‌های ارزشمند مختلفی در قالب طرح بهار زیسکو و احسان زیسکو را اجرا کرده است.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند، نیز با بیان اینکه ۲ هزار و ۹۰۰ دانش آموز کلاس اولی در این شهرستان سال تحصیلی جدید خود را آغاز می‌کنند، از اقدام ارزشمند مسئولین کارخانه بویژه مهندس پورمند و سهراب نژاد در توجه به دانش آموزان نیازمند این شهرستان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این حرکت فرهنگی و معنوی ارزشمند الگویی برای دیگر واحد‌های تولیدی باشد و در این راستا ورود جدی داشته باشند.

حسین کاظمی مدیر اموزش و پرورش زرند هم با قدردانی از مشارکت خیرین، از توجه مسئولین کارخانه فولاد زرند ایرانیان به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان قدردانی کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آموزش و پرورش در قالب کمک به دانش آموزان و تعمیر و تجهیز مدارس کمک کردند.

وی افزود: پروژه مهر هم با هزینه ۸ میلیارد ریال اجرا شد.

انتهای پیام/ح

توزیع بسته های آموزشی بین دانش آموزان نیازمندزرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار