مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با ندای «لبیک یا زینب(س)» همایش رهروان زینبی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:  با ندای «لبیک یا زینب(س)» همایش رهروان زینبی همزمان با دوازدهمین روز ماه محرم الحرام در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اردبیل برگزار شد.

وی برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی را از برنامه‌ها این همایش برشمرد و بیان کرد: این همایش در تبیین و تشریح اهمیت تبعیت از ولایت و نیز مصائب حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا و پس از آن در شهرستان اردبیل به میزبانی امامزاده سیدصدرالدین(ع) شهرستان اردبیل و در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان‌های استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان افزود: همه ساله همزمان با آغاز ماه محرم سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود که اجرای این طرح تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد و برنامه‌های مختلفی در این مدت برای حاضران در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ع

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.