فرمانده انتظامی استان از كشف 100 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان رزن خبر داد.

كشف 100 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهر رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامي استان همدان اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداري سوخت قاچاق در مزارع و باغات شهرستان توسط افرادی در یکی از روستاهای شهرستان رزن مراتب در دستور كار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های قضائی، ماموران پليس آگاهي با همكاري ماموران پاسگاه "سورتجين" اقدام به بازرسی از محل ذخيره سوخت ها در زمين های كشاورزی کردند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه پس از بازرسي از محل هاي تعيين شده مقدار 100 هزار ليتر سوخت قاچاق (گازوئيل) توسط ماموران كشف شد، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقريبي این مقدار سوخت 3 ميليارد ريال برآورد شده كه در تانكرهای متعدد نگهداری می شد و در اين خصوص 7 متهم دستگير و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با تقدير از همکاري و تعامل مردم با پليس، بیان داشت: پليس با تمام توان و به کارگيری حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نيز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

انتهای پیام/د.ا

کشف سوخت قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار