یک راکون که از ساختمانی بلند بالا رفته بود، پس از پرش به پایین با خوش شانسی جان سالم به در برد.

پرش راگون بی باک از یک ساختمان 9 طبقه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راکونی که از یک ساختمان 9 طبقه بالا رفته و از دیوار آن آویزان شده بود صحنه ای دلهره آور و در عین حال جالبی را برای تعدادی از گردشگران در ایالت نیوجرسی  آمریکا رقم زد.

این گردشگران که در ساحل دریا در حال قدم زدن بودند با راکونی که از دیوار یک آپارتمان آویزان شده بود مواجه شدند. در حالی که این راکون فریاد می زد و هر لحظه احتمال سقوط آن به زمین وجود داشت گردشگرانی که در پایین ساختمان حضور داشتند با نگرانی این صحنه را دنبال می کردند. همچنین تعدادی از ساکنان ساختمان در حالی که در بالکن منزل خود حضور داشتند نظاره گر این راکون بودند. لحظاتی بعد این حیوان به پایین پرید و در حالی که همه انتظار داشتند دچار آسیب شده بود از جای خود بلند شد و محوطه مقابل آپارتمان را ترک کرد.

"میچا رئا" اهل ایالت کارولینای جنوبی در حالی که مشغول گذراندن تعطیلات با دوستانش بود پس از دیدن این صحنه شروع به فیلمبرداری با تلفن همراه خود کرد. در فیلم منتشر شده این راکون بر روی دیوار ساختمان دیده می شود. ظاهرا این حیوان که بسیار سریع خود را به بالای دیوار نزدیک به یکی از طبقات رسانده بود در پایین آمدن دچار مشکل شده بود. در ادامه فیلم مشاهده می شود راکون به زمین می پرد و بدون هیپ آسیبی محوطه مقابل ساختمان را ترک می کند.

این نوع راکون ها بومی آمریکای شمالی هستند و شهرت مشاهبهی مانند روباه های شهری در انگلیس دارند. این نخستین بار نیست که یک راگون صحنه خطرناکی اینچنینی را به معرض نمایش می گذارد. چندی پیش نیز یک راگون در یکی از شهرهای ایالت مینی سوتا در آمریکا پس از صعود به یک ساختمان 25 طبقه در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

انتهای پیام/

صحنه دلهره آوری که یک راکون بی باک خلق کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۰:۰۹ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
بیچاره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
خب معلومه چرا آسیب ندید چون افتاد روی ماسه ها.......