بیش از سه هزار و دویست واحد مسکن مهر در هرمزگان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیش از سه هزار و دویست واحد مسکن مهر در هرمزگان به بهره برداری رسید.
علی اصغر مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: برای بهره برداری از این شمار واحد مسکن مهر ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: سهم آورده اعضا برای ساخت هر واحد ۹۳ متر مربعی ۴۰ میلیون تومان است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر در استان بیش از هزار و چهارصد میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که تا کنون هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مهرآبادی افزود: از ۵۵ هزار واحد مسکن مهر در استان هرمزگان ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: ساخت بیش از دو میلیون واحد مسکن مهر در کشور پایان یافته که از این شمار ۲۷۰ هزار واحد مسکن مهر به خدمات زیر بنایی نیاز دارد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: برای بهره برداری مسکن‌های مهر باقی مانده یازده هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: با بهره برداری از این شمار واحد مسکن مهر در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس ساخت امکانات زیر بنایی این شهرک هم در دستور کار قراردارد.
فریدون همتی افزود: با ساخت شهرک آموزشی در این شهرک در زمینی به مساحت ۵ هکتار هفت مدرسه و سالن‌های همایش با معماری بومی طراحی شده است.
همچنین امروز ساخت بوستان مهر در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با مساحت بیش از ۲۳ هزار متر مربع آغاز شد.
انتهای پیام/ز


بهره برداری بیش از سه هزار و دویست واحد مسکن مهر در هرمزگان

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.