عظمتی گفت: نسبت ۶ درصدی اعضای هیئت علمی در سال ۹۳، اکنون به ۳۳ درصد رسیده است.

رشد ۲۷ درصدی اعضای هیئت علمی دانشگاه رجاییبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین گردهمایی مدیران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا عظمتی رئیس این دانشگاه و جمعی از اساتید و مدیران صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در این مراسم عظمتی با اشاره به وظیفه خطیر دانشگاه شهید رجایی  در تربیت دبیر فنی، گفت: بنابر این ماموریت، دانشگاهی راهبردی و ماموریت گرا را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از اتفاق های مبارک در حوزه آموزشی، ایجاد ۲ دانشکده مهندسی طی ۲ سال اخیر است همچنین از دیگر موفقیت‌ها نسبت اعضای هیئت علمی است که در سال ۹۳، ۶ درصد بودند اکنون به ۳۳ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه شهید رجایی با اشاره به بازنگری دروس بیان کرد: در حال تلاش برای ورود مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه شهید رجایی هستیم.

عظمتی به سند فرهنگی دانشگاه اشاره و اظهار کرد: طی چند سال گذشته برنامه های فرهنگی رشد فراوانی داشته است علاوه بر آن در حوزه دانشجویی با توجه به رشد بودجه ای فضاهای مناسب و کیفی براز مسکن دانشجویان و فضای کاری ایجاد کردیم.

وی از توسعه فعالیت های عمرانی و جهادی در دانشگاه خبر داد و گفت: در اردوهای جهادی دانشگاه علاوه بر فعالیت های عمرانی به وظیفه خطیر معلمی هم می‌‌پردازند.

رئیس دانشگاه شهید رجایی بیان کرد: تعداد مقالات طی سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در عرصه های بین المللی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار