عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران می‌خواهم به سرعت نسبت به تعیین مدیریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اقدام کند، چراکه این شرکت همچنان بی‌سرپرست است.

کاظمی/شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران همچنان بی‌سرپرست استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به عدم انتصاب جایگزین فرهاد افشار مدیر عامل سابق شرکت ساماندهی، صنایع و مشاغل شهرداری اظهار کرد: با وجود اینکه بیش از سه هفته از انتصاب او به عنوان شهردار منطقه 20 می‌گذرد، هنوز سرپرست و یا مدیر عامل جدید این شرکت منصوب نشده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این وضعیت موجب صدمات احتمالی خواهد شد، گفت: با توجه به ضرورت انجام به موقع برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با شرکت تعیین تکلیف مدیریت آن می‌تواند آسیب‌های جدی در ارائه خدمات به شهروندان وارد کند که از آن جمله می‌توان به قدم پیشرفت برنامه ساماندهی بازارچه‌های کسب و کار و ساماندهی حیوانات اشاره کرد.

فخاری در پایان با تاکید بر ضرورت انتصاب مدیر عامل جدید این سازمان در اسرع وقت گفت: از شهردار تهران می‌خواهم به سرعت نسبت به تعیین مدیریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار