امسال عملیات احداث و آسفالت ۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس آغاز و تاکنون ۱۳ کیلومتر از آن آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  در بازدید از پروژه آسفالت راه روستایی داراب _ دلرزی گفت: از مجموع راه‌های روستایی شهرستان سلماس به طول ۶۳۵ کیلومتر نزدیک به ۵۰ درصد بهسازی و آسفالت شده است.


ابراهیم مبارک قدم افزود: احداث و آسفالت ۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس آغاز شده که تاکنون ۱۳ کیلومتر از آن آسفالت شده است.

 

وی تصریح کرد: جمعیت روستایی برخوردار از راه آسفالته در این شهرستان برابر با میانگین استانی یعنی ۸۱ درصد است.

 

مبارک قدم گفت: یکی از محور‌های روستایی مهم در بخش کوهسار شهرستان سلماس، جاده داراب _ دلرزی به طول ۱۵ کیلومتر است که هفت کیلومتر آن تحت پیمان بوده و ۸ کیلومتر آن نیز با عنایت به مساعدت استاندار و پیگیری نماینده مردم شریف شهرستان سلماس در دست برنامه ریزی و تامین منابع مالی است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی   گفت: این محور به دلیل تامین دسترسی لازم به مرکز دهستان با جمعیت بیش از ۲هزار نفر و عبور و مرور اهالی روستا‌های منطقه از این جاده در اولویت برنامه آتی ساخت و توسعه راه‌های روستایی خواهد بود.

 

مبارک قدم ضمن بازدیداز مدارس در دست ساخت روستا که بخشی از آن با مشارکت خیرین در حال اجرا است، گفت: در صورت اجرای طرح هادی روستا، این اداره کل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستا همکاری خواهد نمود.
انتهای پیام/ح


آسفالت راه‌های روستایی شهرستان  سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.