مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان فردا در امامزاده محمد (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

اختتامیه مسابقات قرآنی اوقاف درکرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در مرحله استانی با رقابت ۲۵۰ برگزیده مرحله شهرستانی برگزار شد و مراسم اختتامیه آن به همراه تجلیل از نفرات برتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کننده‌ها در مرحله شهرستانی ۶۱۰ نفر بوده است، گفت: به مرحله استانی ۲۵۰ نفر راه یافتند که با پایان رقابت‌های استانی ۲۲ نفر در ۱۰ رشته قرآنی جواز حضور در رقابت‌های کشوری را کسب کردند؛ که در نهایت ۱۱ متسابق استان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشوری حضور دارند.

یعقوبی افزود: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین استان آئین اختتامیه مسابقات قرآن کریم فردا پنجشنبه ۵ مهر ماه همراه با قرائت نماز مغرب و عشاء در محل آستان امامزاده محمد (ع) شهر کرمان برگزار و از ۶۳ نفر برتراین مسابقات تجلیل خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اوقاف استان تصریح کرد؛ مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم در شهر اراک برگزار می‌شود؛ که از استان کرمان ۳ نفر در بخش معارفی و ۷ شرکت کننده در بخش آوایی برای کسب رتبه برتر کشوری در این مسابقات حضور دارند.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین به برگزاری سی وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش آموزی استان با همکاری اداره آموزش پرورش مرداد ماه امسال در استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات امسال در ۱۴ گروه و رشته قرآنی برگزار شد که مراسم اختتامیه این مسابقات با تجلیل از ۳۵۰ دانش آموز برگزیده در کرمان برگزارشد.

انتهای پیام/ح

اختتامیه مسابقات قرآنی اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.