ردیاب بلوتوثی "Look" با قرار گرفتن روی دسته عینکتان به شما کمک می‌کند تا مکان آن را پیدا کنید.

با این وسیله هیچ‌وقت عینک خود را گم نمی‌کنید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رومیان اولین کسانی بودند که به قابلیت شیشه در بهبود بینایی در هنگام خواندن پی بردند. آن‌ها با شیشه‌هایی بزرگ‌نما دایره‌هایی کوچک می‌ساختند و از آن‌استفاده می‌کردند. اولین عینکی که قابلیت بر چشم زدن داشت در قرن ۱۳ام در ایتالیا ظهور کرد. لنزهای شیشه‌ای برآمده‌ی اولیه داخل فریم‌های چوبی یا چرمی قرار می‌گرفتند. گاهی اوقات نیز این فریم‌ها از شاخ حیوانات درست می‌شد. فریم‌ها یا بر روی بینی قرار می‌گرفتند و یا با وسیله‌ای از پشت سر بسته می‌شدند. اما بعد از اختراع عینک وسیله‌ای برای پیدا کردن آن ساخته نشد.

یک مخترع به تازگی وسیله‌ای ساخته است که با استفاده از آن می‌توانید عینک خود را پیدا کنید. با استفاده از " Look" هیچ‌وقت عینک خود را گم نمی‌کنید. این وسیله یک ردیاب کوچک بلوتوثی است که برای قرارگیری روی دسته مدل‌های مختلف عینک طراحی شده است.

طراح این ردیاب بلوتوثی درباره‌ی علت اختراع چنین دستگاهی گفت: " من از گشتن به دنبال عینکم خسته شده بودم، برای همین Look را اختراع کردم."

Look در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. همچنین شما می‌توانید به راحتی با تلفن‌همراه خود به این ردیاب متصل شوید. تنها کافیست روی دکمه "عینک را پیدا کن" (Find Glasses) کلیک کنید. پس از این‌کار ردیاب شروع به بوق زدن می‌کند. با دنبال کردن صدا به عینک خود می‌رسید. همچنین نرم‌افزار به شما نشان می‌دهد که آیا به تلفن‌همراه نزدیک شده اید یا خیر. این دستگاه با قیمت 40 دلار در بازار عرضه می‌شود.

درست است که اضافه شدن این ردیاب به دسته‌ی عینکتان کمی چهره شما را تغییر می‌دهد، اما حداقل می‌توانید سریع‌تر آن را پیدا کنید. فیلم نحوه عملکرد این ردیاب را در ادامه مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: چگونه حافظه تلفن‌همراه خود را خالی کنیم؟ + آموزش تصویری


انتهای پیام/

ردیاب عینک

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار