مسؤول آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت از اعزام دومین کاروان مهر تحصیلی برای توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌بضاعت در نقاط مختلف استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه موحد مسؤول آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت : 4 هزار و 600 بسته لوازم التحریر در قالب 10 خودرو میان دانش‌آموزان زیر پوشش نهادهای حمایتی استان و نیازمند توزیع شد.

وی از اعزام دومین کاروان مهر تحصیلی برای توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌بضاعت در نقاط مختلف استان کرمانشاه خبر داد.

مسؤول آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار داشت: این کاروان در قالب 10 خودرو که شامل 4 هزار و 600 بسته بود میان دانش‌آموزان زیر پوشش نهادهای حمایتی استان و نیازمند توزیع شد.

وی به اجرای برنامه قربانی و عقیقه از محل نذورات ناذرین و کرمانشاهیان عاشق امام رضا (ع)، اشاره و بیان کرد: این دومین مرحله از این سنت نیکو و حسنه‌الهی در کرمانشاه است که اجرا می‌شود.

آن‌طور که موحد می‌گوید، در مرحله نخست 100 راس گوسفند و در مرحله دوم 40 راس گوسفند نذری به نیت امام هشتم (ع) از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه و در راستای اجرای نیت امینانه قربانی و گوشت حاصل از آن با حضور جمعی از خیران و خادمیاران رضوی کرمانشاهی بسته‌بندی و برای مناطق محروم ارسال و به نیازمندان اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/د

اجرای برنامه قربانی و عقیقه از محل نذورات ناذرین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.