سخنگوی جنبش انصارالله یمن حضور کشورهای متجاوز علیه یمن در نشست ضدایرانی نیویورک را مایه ننگ دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، محمد عبدالسلام -- سخنگوی جنبش انصارالله یمن -- روز چهارشنبه در توئیتی در واکنش به حضور عربستان سعودی و امارات متحده عربی در نشست صهیونیستی «اتحاد علیه ایران هسته ای» در نیویورک نوشت: حضور کشورهای متجاوز علیه یمن در این نشست مایه ننگ است.

محمد عبدالسلام افزود: این نشست میزان هماهنگی دشمن سعودی-اماراتی با دشمن صهیونیستی برای نابودی مساله فلسطین را آشکار کرد.

وی اضافه کرد: این هماهنگی سعودی و اماراتی ملت های منطقه را خشنود نخواهد کرد و مردم یمن در خط مقدم دفاع از اصول امت اسلامی است و با فلسطین همراه خواهند بود.

پیش تر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفته بود روابط اسرائیل با برخی از کشورهای عربی منطقه رو به بهبود است و تحولات بزرگی در این خصوص به وقوع پیوسته است.

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

تجاوز سعودی ها به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار