رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند:

اسکان اضطراری 43 زائر پاکستانی در نهاوند

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: ۴۳ زائر پاکستانی عتبات عالیات به علت نقص فنی اتوبوس در نهاوند اسکان اضطراری داده شدند.

اسکان اضطراری 43 زائر پاکستانی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد تقی شهبازی در محل اسکان این زوار در نهاوند اظهار داشت: اتوبوس زائران پاکستانی که از زیارت عتبات عالیات کشور عراق برمی گشتند و قصد زیارت حرم امام رضا(ع) را داشتند در نهاوند اتوبوس آنها دچار نقص فنی شد و از طرف هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

وی گفت: پس‌ از این اتفاق با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی و با هماهنگی شهرداری و کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر نهاوند 43 نفر مسافر این اتوبوس اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: این زائران قصد سفر به مشهد مقدس  را داشتند که اتوبوس آن‌ها در سه‌راهی روستای "دهفول " نهاوند دچار نقص فنی شد و نتوانستند به مسیر خود ادامه دهند.

شهبازی بیان کرد : این زائران با کمک عوامل امدادی از محل سه‌راهی دهفول به مسجد پارک کوثر شهر نهاوند منتقل شدند و اسکان یافتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند مسیر تردد زائران به کشور عراق است و با عنایت به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم حجم تردد در محورهای نهاوند افزایش‌یافته است.

وی اظهار داشت: علاوه بر زائران کشورمان، چند سالی است که زائرانی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هند نیز برای مشرف شدن به کربلا از نهاوند عبور می‌کنند.

شهبازی گفت: جمعیت هلال‌احمر نهاوند در طول ایام اربعین با داشتن پایگاه‌های امداد جاده‌ای آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/س

۴۳ زائر پاکستانی در نهاوند اسکان اضطراری شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.