معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) گفت : همزمان با هفته دفاع مقدس یک واحد تولیدی کیف مدرسه با پشتیبانی قرارگاه ثامن الائمه (ع) و هزینه بیش از یک میلیارد ریال از اعتبارات محرومیت زدایی در حاشیه شهر تایباد به بهره برداری رسید.

سرهنگ غلامرضا رستگار مهر معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: این واحد تولیدی روزانه بیش از ۵۰۰ عدد کیف برای دانش آموزان پسر و دختر در استان خراسان رضوی و خراسان جنوبی آماده می‌کند که در قالب بسته‌های آموزشی به همراه لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این ۲ استان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی افزود: مهمترین ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از نظام و ایجاد امنیت در کشور است، اما در کنار این ماموریت مهم، محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم دوستی در همه نقاط کشور به خصوص در استان‌های مرزی و محروم را در کنار دولت انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) خاطرنشان کرد: اولویت سپاه پاسداران در محرومیت زدایی در مناطق شمال غرب، جنوب شرق، مناطق مرزی و حساس است تا بتواند چهره فقر و محرومیت را از کشور بزداید.

رستگار مهر گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۲۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد فراهم شده است.

انتهای پیام//ز. ج.
 

 

 با پشتیبانی قرارگاه ثامن الائمه (ع) یک واحد تولیدی کیف مدرسه  به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.