از زمانیکه خنده سران جهان به اظهارات ترامپ در سازمان ملل به اخبار داغ رسانه‌ها تبدیل شده، وی سخت در تلاش برای توجیه این موضوع است.

ترامپ در توجیه خنده سران جهان به اظهاراتش در سازمان ملل: آنها به من نخندیدند بلکه با من خندیدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به خنده حاضران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در زمان سخنرانی‌اش، تاکید کرد آنها به او نخندیدند بلکه برعکس با او خندیدند.

رئیس جمهور آمریکا که در کنفرانسی مطبوعاتی سخن می گفت، اعلام کرد خنده حاضران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی طولانی‌اش، به معنای تمسخر او نبوده است. ترامپ تصریح کرد:" آنها به من نخندیدند بلکه با من خندیدند. خنده آنها جالب بود و برای تمسخر من نبود."

اما دونالد ترامپ مشخص نکرد که چه چیز باعث شده است که از خنده حضار در نشست مجمع عمومی سازمان ملل چنین استنباطی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: جهانیان یکصدا به ترامپ خندیدند


در همان دقایق اولیه سخنرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سخنان ترامپ در تمجید عملکرد موفق دولتش، باعث خنده حاضران در سالن شد.

صدای خنده حاضران در این نشست وقتی بلند شد که ترامپ گفت دولت وی در طول کمتر از دو سال بیشتر از هر دولت دیگری در تاریخ آمریکا کار کرده است. وی در واکنش به خنده حاضران، در حالی که لبخند می زد اذعان کرد که انتظار چنین برخوردی را نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
اش انقدر شور شده که صدای اشپزش در امده ...خدا به این ترامپ نادان عقل بده
آخرین اخبار