وزير امور خارجه اوکراين در زمان سخنرانی پترو پوروشنکو، رئيس‌جمهور اين کشور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به خواب رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزیر امور خارجه اوکراین در زمان سخنرانی رئیس جمهور این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خوابیده بود.

با توجه به تصاویری که از سخنرانی پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تلویزیون اوکراین منتشر شد به نظر می رسد سخنرانی وی موجب خواب آلودگی پاول کلیمکین، وزیر امور خارجه این کشور شد.

وزیر امور خارجه اوکراین واقعا در زمان سخنرانی پوروشنکو خوابیده بود. رئیس جمهور اوکراین سه چهارم زمان سخنرانی خود را به متهم کردن روسیه اختصاص داده بود و تنها سه دقیقه و نیم در مورد اوکراین سخن گفت.

وزیر خارجه اوکراین در زمان سخنرانی رئیس‌جمهور این کشور در سازمان ملل خوابش برد!+ عکس

کی‌یف همواره مسکو را به مداخله در امور داخلی اوکراین متهم می کند. روسیه این اتهام را رد می کند و آن را غیرقابل قبول می‌داند. مسکو بارها اعلام کرده است که در درگیری های داخلی اوکراین نقشی ندارد و به حل و فصل بحران اقتصادی و سیاسی اوکراین تمایل دارد.

این نخستین باری نیست که سخنرانی رئیس جمهور اوکراین چنین تبعاتی دارند. پیش از این نیز رسانه‌های اوکراینی اعلام کرده بودند دستکم پنج نظامی این کشور در رویدادهایی که رئیس جمهور در آن حضور داشت، خوابیده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار