مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات کشاورزان گندم کار کرمانشاهی خبر داد.

۸۶ درصد از مطالبات گندم کاران کرمانشاهی پرداخت شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور با اعلام خبر خرید ۶۳۹ هزار و ۶۴۸ تن گندم از کشاورزان گندم کار کرمانشاهی، گفت: با پرداخت ۱۱۷ میلیارد دیگر از مطالبات کشاورزان که گندم خود را به یکی از مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تحویل داده اند، رقم پرداخت شده به کشاورزان به مبلغ ۷۲۷ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان رسید و در واقع تا کنون ۸۶ درصد از مطالبات کشاورزان توسط دولت خدمتگزار پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور افزود: در چند سال اخیر پرداخت مطالبات کشاورزان با کمی تاخیر صورت می‌گرفت، اما امسال با وجود برخی مشکلات اقتصادی که در سر راه دولت قرار داشت، خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان این مبلغ به حساب کشاورزان پرداخت و بزودی نیز مابقی مطالبات ایشان پرداخت خواهد شد.

مهندس رحیمی همچنین اظهار داشت: با تلاش خوب کشاورزان و برنامه ریزی‌های مسئولان استانی، تولید دانه‌های روغنی کلزا و آفتابگردان نیز در استان کرمانشاه رشد چشم گیری داشته است و امسال با خرید بیش از ۱۹ هزار و ۹۶۵ تن کلزا و رشد بیش از ۲ برابری خرید تضمینی این محصول استراتژیک نصبت به سال گذشته، شرکت غله و خدمات بازرگانی توانست به رتبه بالایی در کشور دست یابد.

این مقام مسئول همچنین از پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار استان خبر داد و افزود: با پرداخت ۵۵ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان توانستیم در سریعترین زمان ممکن با کشاورزان کلزا کار هم استانی تسویه حساب نماییم.

 

انتهای پیام/ی

 

خرید تضمینی گندم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.