معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت : اگر اولویتمان را هوشمند سازی شهر در تمام موضوعات قرار دهیم قطعا خیلی زود به اصفهان ایده آل خود می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص برگزاری اولین نمایشگاه فن آوری ، نوآوری و کار آفرینی گفت : این نمایشگاه اولین بار است که در اصفهان برپا می شود و همین گام بزرگ و مهمی در گسترش ایده‌های خلاقانه و نوآورانه است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد : در وضعیت موجود کشور و موضوعاتی مثل آلودگی هوا و وضعیت اقتصادی ضعیف مردم ، یکی از موضوعاتی که می‌تواند به سرعت ما را به سر انجام برساند و در جهت حل مشکلات شهری باشد بحث خلاقیت و نوآوری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد : این خلاقیت می‌تواند در جهت حل مشکلات شهر و شهروندان باشد و قطعا ما برای حل مشکلات به خلاقیت و نوآوری نیاز داریم.

صلواتی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ثابت شد در بسیاری از مواقع می‌توان با یک ایده هر چند کوچک اما خلاقانه مشکلات بزرگ شهر را بر طرف کرد ، مشکلاتی که در نگاه اول بزرگ و هزینه بر به نظر می‌رسد اما وقتی نام خلاقیت به میان می‌آید مشکلات به آسانی حل می‌شود.

وی در خصوص نزدیک بودن خلاقیت‌ها به موضوعات شهری تصریح کرد : نکته مشهود در این نمایشگاه ، دغدغه‌های شهری جوانان و نزدیک بودن این مسائل به مشکلات شهری بود که این مباحث از مزایای برپایی نمایشگاه فن آوری، نوآوری و کار آفرینی به شمار می رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به لزوم تداوم این نمایشگاه تاکید کرد: اگر می خواهیم برای اصفهان آینده‌ای روشن را رقم بزنیم باید شهر هوشمند را در برنامه‌های خود قرار دهیم تا مسائلی مثل حمل و نقل هوشمند را نهایی کنیم و اگر اولویتمان را هوشمند سازی شهر در تمام موضوعات قراردهیم قطعا خیلی زود به اصفهان ایده آل خود می‌رسیم.

وی با بیان اینکه اولویت معاونت حمل و نقل و ترافیک ایجاد شهر هوشمند است ، گفت : ما از جوانان ، شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های مردم نهاد که ایده‌ای نو و خلاقانه دارند ، حمایت می‌کنیم و تا به حال هر کسی پیشنهادی داشته فضایی را به آن اختصاص داده‌ایم تا بتواند ایده خود را کشوری کند.

انتهای پیام/م

نمایشگاه فن آوری ، نوآوری و کار آفرینی اصفهان گام مهمی در گسترش ایده‌های خلاقانه و نوآورانه 

برچسب ها: حمل و نقل ، اخبارعلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.