نمایش چند رسانه‌ای گفت و گوی آب در ابرکوه

همزمان با دهه دوم ماه محرم، نمایش گفتگوی آب در ابرکوه به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کوچک زاده، رئیس حوزه هنری یزد گفت: نمایش چند رسانه‌ای گفتگوی آب به نویسندگی و کارگردانی حجت‌الاسلام حسین فلاح‌زاده کارشناس ارشد ادبیات نمایشی‌ گوشه‌ای از واقعه کربلا از جمله ماجرای امان‌نامه شمر برای حضرت ابوالفضل (ع) و برادرانش در شب عاشورا و همچنین ولادت، وفاداری، ولایت‌پذیری، جوانمردی، سقایی، شجاعت و پاسداری از حریم اهلبیت (ع) تا شهادت آن حضرت را روایت می‌کند.

محمدصادق کوچک زاده افزود: این نمایش چندرسانه‌ای تلفیقی از صوت، نور، فیلم، انیمیشن و جلوه‌های ویژه با نقش‌آفرینی بازیگران است.

وی با بیان اینکه این نمایشنامه، سال گذشته رتبه برتر ششمین جشنواره هنر آسمانی قم را کسب کرده، گفت: حدود ۸۰ بازیگر و هنرور بومی در اجرای آن حضور دارند که نیمی از آن‌ها نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان اظهار داشت: در این نمایش برخی از لوکیشن‌ها همچون مراسم ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت ام‌البنین (س)، نمایی از جنگ صفین، نهر علقمه، خیمه‌ها، فضای شب عاشورا و بعضی از صحنه‌های نبرد بازسازی شده است.

کوچک زاده افزود: نمایش گفتگوی آب، هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در میدان امام حسین، ابتدای خیابان نسفی، جنب پارک بانوان در محل بیت النور ابرکوه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ص

اجرای نمایش گفتگوی آب در ابرکوه

 

برچسب ها: نمایش ، خبر فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.