نماینده دائم روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت اگر رژیم صهیونیستی سندی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد باید آن را به آژانس ارائه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در مصاحبه با خبرگزاری اینترفکس گفت اگر رژیم صهیونیستی سندی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد باید آن را به آژانس ارائه دهد.

او در این مصاحبه گفت بازرسان آژانس  بین‌المللی انرژی اتمی، صد‌ها بار ایران را مورد بازرسی قرار داده‌اند و همواره تایید کرده‌اند که ایران به تعهداتش در چارچوب توافق هسته‌ای عمل کرده است.

این اظهارات در پی نمایش ضدایرانی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شد. نتانیاهو در اظهارات خود با نمایش تصاویری مدعی شد رژیم صهیونیستی انباری جدید از تجهیزات هسته‌ای ایران شناسایی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
سلام این بیچاره به اندازه ای نادان استکه حتی حاضر نیست کمی هم بعقب بر گرددو پیشبینی های غلط از آب در آمده خود را که مکررا در دنیانسبت به زمان ساخت بمب اتم توسط ما اعلام نموده است را بررسی کند. حالا نوبت افشای انبار مواد بسیار خطر ناک اتمی آنهم در یک کارگاه قالی شویی در تهران شده است. موادی که حتی در کشورهای پیشرفته وسازنده ،آنرا در اماکن باضریب بسیار بالای امنیتی ،از نظر عدم نشت ورطونت ،حرارت،نور وغیره نگهداری میکنند.
آخرین اخبار