امام جمعه هرات:

دوران دفاع مقدس تداعی کننده عزت انقلاب اسلامی و ذلت دشمنان است

امام جمعه هرات گفت: دوران دفاع مقدس تداعی کننده عزت انقلاب اسلامی و ذلت دشمنان است و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران می درخشد در واقع این هفته تداعی کننده  عزت‌ انقلاب و ذلت‌ دشمنان ایران است.

حجت الاسلام جعفری افزود: دفاع مقدس برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که علی الرغم نابرابر بودن جنگ رژیم عراق علیه ایران و استفاده آن ها از سلاح های پیشرفته جنگی، مقاومت و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی اظهار داشت: بسیج سرافراز، الگو جدیدی از مقاومت و پایداری در راه خدا، عقب ننشستن در برابر هجوم دشمنان در فلسطین، لبنان، یمن، عراق وسوریه خود را نشان داده است.

خطیب جمعه هرات با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: این حرکات نشانه زبونی وحیوان صفتی دشمنان این سرزمین است چراکه آن ها ازطریق منطق، قدرت جذب مخاطب ندارند و به همین دلیل به خشونت و آدم کشی روی آورده اند.

امام جمعه هرات به تلاش ترامپ، برای منزوی ساختن ایران اشاره کرد و گفت: سخنرانی ترامپ، موجب خنده حضار شد و این نشان از حماقت و دیوانگی رئیس جمهور آمریکا  دارد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های عاشورا اظهار کرد‌: این واقعه پیام‌های مختلفی دارد و از هر زاویه‌ای به این حادثه بزرگ نگاه کنیم می‌توانیم درس‌های بزرگی را از مجموعه معارف الهی در سیره عاشورایی سالار شهیدان و اصحاب او بیاموزیم.

حجت الاسلام جعفری واقعه عاشورایی را یک امتحان دانست و تصریح کرد: این واقعه جلوه آزمون بزرگ خانوادگی بود زیرا در این واقعه محبت خانوادگی مانع از انجام وظیفه نشد.

انتهای پیام/ غ 

خطبه های نماز جمعه هرات

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.