قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نصرت الله لطفی در نشست ستاد هماهنگی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: امروزه دشمن به دنبال ایجاد بحران اقتصادی به عنوان مقدمه بحران‌های اجتماعی و سیاسی در کشور می‌باشد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی از جمله افزایش نقدینگی و کاهش ارزش پول ملی افزود: مقطع فعلی ما استثنایی‌ترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: دشمن هرگز نمی‌تواند مردم ایران اسلامی را با بصیرتی که دارند از میدان خارج کند.

لطفی با اشاره به اینکه دشمن ۴۰ سال است که علیه ملت ایران توطئه چینی می‌کند ادامه داد: دستاورد‌ها و کارکرد‌های انقلاب و نظام، علیرغم سیاه نمایی‌های دشمن قابل دفاع است و باید برای معرفی و تبیین این دستاورد‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی است گفت: در این میان برخی با جناحی بازی، باور مردم را مخدوش می‌کنند.

لطفی افزود: دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال انحراف اذهان جوانان و شبهه افکنی در نظام جمهوری اسلامی هستند که باید بیش از پیش در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این بود که ثابت کرد می‌تواند نظام سلطه را با چالش مواجه کند.

انتهای پیام/ف

دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.