رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: مقاومت ملت ایران مانع از موفقیت دشمن در تحمیل جنگ اقتصادی می‌شود.

مقاومت ملت ایران مانع از موفقیت دشمن در جنگ اقتصادی خواهد شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ دوم پاسدار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم گرامیداشت سالروز مقاومت مردم گیلانغرب با اشاره به اینکه امروز دشمن همه توان خود را با تحمیل جنگ اقتصادی علیه ملت ما به کار گرفته است اظهار کرد: دشمن باید بداند امثال مردم مقاوم گیلانغرب در تمام نقاط این سرزمین مانع از موفقیت آن‌ها خواهند بود.

وی افزود: گیلانغرب نمادی از عشق مردم این سرزمین و ایستادگی‌های مردمان این دیار است که نخواهند گذاشت توطئه‌های دشمن رقم بخورد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه چهارم مهرماه دماوندی باشکوه و راست قامت در سلسله جبال ایستادگی مرزداران این سرزمین است گفت: چهارم مهر ماه و عنوان شهر مقاوم گیلانغرب به تنهایی برای نمایش عظمت ملت ایران، توان و اقتدار او در دفاع از این کشور کافی است.

غلامی با بیان اینکه روایت مقاومت چهارم مهر ماه گیلانغرب برای معرفی هشت سال دفاع مقدس کافی است افزود: این مقاومت بیانگر ارزش‌های الهی، تجلی ارزش‌های خدایی در قاموس اندیشه و سیره یک ملت برای اثبات کارآمدی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه مقاومت به تمام جهان انتشار یافته است بیان کرد: مقاومت مردم گیلانغرب جویباری متصل به عاشورا و بعثت و نمود مقاومت جانانه است و تجلی عظمت اندیشه‌های دینی و اسرار در این منطقه مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: اندیشه‌های دینی و اسرار در منطقه مقاوم گیلانغرب ظهور و بروز پیدا کرده و به یک دژ مستحکم برای به شکست و انزوا کشاندن دشمنی تبدیل شده که از جنس‌های مختلف و با حمایت‌های استکبار و مستکبرین بروز می‌کنند.

غلامی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نشان داد سرنوشت متعرضان به ملت و کشور ایران انزوا و فنا است عنوان کرد: مقاومت مردم گیلانغرب به همگان ثابت کرد سرنوشت دشمنانی که قصد تجاوز به خاک کشور را دارند چگونه است.

وی با بیان اینکه چهارم مهرماه نشانگر عدم شناخت دشمن از عظمت ملت ایران است گفت: مقاومت بی‌نظیر مردم گیلانغرب امروز ما را بر مرتفع‌ترین قله نشانده تا مسیر آینده را با نگاه به پایمردی گذشته و وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه بشناسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
مردان باغیرت و شریف مردمی زیادی در بسیج ها داریم. افرین ودرود خدا بربازوان انقلاب.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
به امید خدا.
آخرین اخبار