از سوی استاندار وان مطرح شد؛

معرفی اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از معرفی استان اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه خبر داد.

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: این معرفی از سوی استاندار وان و به واسطه توجه به المان های تاریخی و فرهنگی در غرفه آرایی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این پاسخ مطلوب به مراجعان و انعکاس توانمندی های استان اردبیل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دلایل معرفی اردبیل به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این استان به نمایندگی از استان های شمال غرب کشور توانسته به حد مطلوب جاذبه های گردشگری و میراثی منطقه شمال غرب را معرفی کند.

فلاحی با بیان اینکه از کل کشور، صرفا اداره کل میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه حضور یافته است، ادامه داد: از مابقی استان ها نیز فعالان گردشگری و آژانس های بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به استقبال مسئولان گردشگری استان وان و کشور ترکیه از حضور پرشور استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت های گردشگری در دیدار و مذاکره با فعالان گردشگری معرفی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه این نمایشگاه تا هشتم مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: توانستیم تصویر روشن و متفاوتی از جاذبه های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

معرفی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: نمایشگاه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.