در نیمه نخست سال؛

یک میلیون گردشگر در مراکز اقامتی سرعین اسکان یافتند

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافتند.

صغری فرشی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: در نیمه نخست سال میانگین اقامت در مراکز اقامتی سرعین 8 هزار نفر در روز است.

وی با تاکید به اینکه بیشترین میزان اقامت در هتل آپارتمان ها به ثبت رسیده است، افزود: در این ایام اشغال مراکز اقامتی  65 درصد محاسبه شده و امسال با رشد حضور گردشگران در شهر سرعین مواجه بودیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: سرعین یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور بوده و سالانه میلیون ها گردشگر به آن سفر می کنند.

فرشی تاکید کرد: این شهرستان نه تنها در فصول گرم سال بلکه در فصول سرد نیز مورد استقبال گردشگران است و پیش بینی می شود در زمستان امسال نیز شاهد حضور گسترده گردشگران در این شهر توریستی باشیم.

وی با تاکید به اینکه سرعین علاوه بر 12 مجتمع آبگرم معدنی به لحاظ گردشگری تاریخی و طبیعت گردی نیز آثار متعددی دارد، اضافه کرد: در برنامه های جدید معاونت گردشگری در نظر داریم ظرفیت ها و توانمندی های جدید شهرستان را معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

ورود سالانه میلیون ها گردشگر به شهر سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.