مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: آمار فوت شدگان ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس همچنان رو به افزایش است و تا امشب به ۱۷ نفر رسیده است.

تعداد مسمومان مشروبات الکلی به۱۸۹نفررسید/۵ مسموم در ۴شهرستان دیگربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فاطمه نوروزیان بیان داشت: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به ۱۸۹ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه ۱۶ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و ۸ نفر بدحال هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۹۶ نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.

نوروزیان با بیان اینکه گروه سنی افراد مسموم شده ۱۷ تا ۵۰ سال است، اضافه کرد: در بین مراجعه کنندگان ۷ نفر خانم هستند که دو نفر دیالیز شده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از این تعداد ۵ نفر در شهرستان‌های استان هرمزگان دچار مسمومیت الکلی شده اند، عنوان کرد: شهرستان میناب دو نفر که یک نفر مرخص شده است، جاسک، قشم و سیریک هرکدام یک نفر که در شهرستان سیریک فرد بیمار مرخص شده است و فرد مسموم شده در قشم ۱۵ سال سن دارد.

آمار جانباختگان مصرف مشروب در بندرعباس به 17 نفر رسید

دکتر فاطمه نوروزیان گفت: از روز پنجشنبه تاکنون ۲۰۳ نفر در بیمارستان‌های بندرعباس و دیگر شهر‌های هرمزگان به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز پذیرش شدند.
وی اظهار داشت: از افراد بستری، ۸ نفر بدحال هستند و تحت مراقبت قرار دارند.
این مقام مسوول بیان داشت: از مجموع افراد پذیرش شده، ۱۰۲ مورد به دلیل آسیب شدید به کلیه دیالیزی و ۷۵ نفر پس از بهبود وضعیت عمومی از بیمارستان مرخص شدند.

رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان خاطرنشان کرد: از مجموع افراد مسموم شده، ۷ نفر زن هستند که ۲ نفر از آن‌ها دیالیزی شدند.

نوروزیان تصریح کرد: ظرف ۳ روز گذشته تاکنون، تعدادی از شهروندان بندرعباس و دیگر شهر‌های هرمزگان بر اثر عوارض مصرف مشروب الکلی دست ساز دچار مسمومیت شده و به مراکز درمانی مراجعه کردند.

پلیس هرمزگان ۳ نفر را به اتهام تولید و فروش این مشروبات دستگیر کرده و سردسته این باند نیز از مدتی پیش واردات الکل از تهران و تولید مشروب و توزیع آن توسط همدستانش را هدایت می‌کرده است.

انتهای پیام/ز

تعداد مسمومان مشروبات الکلی به۱۸۹نفررسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.