آروین گفت: علاوه بر لزوم انتشار اطلاعات مربوط به حقوق و سفر‌های خارجی مدیران شهرداری تهران، رزومه آنها نیز باید منتشر شود.

جمعه//////////////انتشار رزومه مدیران از مهم ترین مواردی است که باید در سامانه شفافیت انتشار یابدبهاره آروین عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره  به برخی اطلاعات انتشار یافته در خصوص مدیران شهرداری تهران در «سامانه شفافیت» و اینکه چرا اطلاعاتی دیگر نظیر حقوق این افراد منتشر نشده، گفت: ما در این زمینه منتظر اقدامات دولت هستیم، چون قانون انتشار عمومی دستمزدها در مجلس تصویب شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که این موضوع با ورود سازمان امور استخدامی پیگیری می شود، اظهار کرد: تلاش می کنیم هر چه زودتر سامانه آن در شهرداری تهران در قالب طرح تعارض منافع انتشار عمومی حقوق و دستمزد انجام شود.


بیشتر بخوانید: وقتی تطابق مدرک تحصیلی برای انتصابات در شهرداری بی معنی می شود/ حکم معاونت نیروی انسانی برای مهندس مکانیک و شهرداری منطقه برای دندانپزشک


وی با بیان اینکه این طرح در هفته‌های آینده به صحن شورا خواهد آمد، گفت: پس از تصویب طرح، اجرای آن را پیگیری خواهیم کرد  و ان شاء الله به زودی میزان دریافتی مدیران به علاوه رزومه آنها در سامانه شفافیت منتشر خواهد شد.

آروین با تأکید بر اینکه انتشار رزومه و سوابق شغلی مدیران یکی از مهمترین مواردی است که باید انتشار یابد، گفت: انتشار عمومی در قالب طرح تعارض منافع پیگیری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر قراردادهای شهرداری روی سامانه شفافیت قرار دارد. هنگامی که اطلاعات مدیران روی سایت قرار بگیرد،  شهروندانی که نسبت به وضعیت آنها دغدغه داشته باشند می‌توانند تعارض منافع را پیدا کنند و این کار به این معنا خواهد بود که مدیران نباید عضو هیئت مدیره شرکت هایی باشند که با شهرداری قرارداد بسته اند.


بیشتر بخوانید: قراردادهای میلیاردی شهرداری با شرکت‌های خانوادگی+اسناد


وی در پایان خاطرنشان کرد: سفرهای خارجی مدیران، مقصد، تعداد همراهان، هزینه سفر  و گزارش دستاوردهای سفر جزء مواردی است که به صورت ریز در دستور کار جهت انتشار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار