عضو شورای شهر تهران گفت: انتقاد ما از مدیریت قبلی،‌ انتقاد به جناح رقیب نیست.

میرلوحی: انتقاد ما از مدیریت قبلی،‌ انتقاد به جناح رقیب نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود که در رابطه با مبارزه با فساد، اظهار کرد: شفاف سازی یک ضرورت است که بخاطر آسیب‌هایی که از قبل وارد شده اهمیت آن بیشتر مورد توجه است، زیرا در شرایطی که قبلا به وجود آمده انسجام و امنیت ملی به چالش کشیده شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه وابستگان به رژیم سابق برای نظام قلم فرسایی می‌کنند، تصریح کرد: کسانی که در کنار صدام با مشت آهنین ما رو به رو شدند، مردم را بد بین می‌کنند، لذا ما باید به دنبال باز آفرینی اعتماد عمومی باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر روز خبر جدیدی از مفاسد روح جامعه را خدشه دار می‌کند،‌ تصریح کرد:‌ در این خصوص اقداماتی که از اعضا و شهرداری برای مبارزه با فساد انجام شده، قابل تقدیر است.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم تعریف جامع از فساد و رشوه، گفت: باید تلاش هدفمندی برای درک مشترک در این زمینه ایجاد کرد تا پیکار حملات از برخورد قاطع با فساد در هر سطح تأمین شود.

میرلوحی با تأکید بر اینکه باید با بسیج مردم و اقدام مشترک عملی با جناح‌‌های دیگر با فساد مبارزه کرد، خاطرنشان کرد:‌ انتقاد ما از مدیریت قبلی،‌ انتقاد به جناح رقیب نیست، زیرا هر دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا باید در برابر فساد مبارزه کنیم و مردم را با خود همراه کنیم.

میرلوحی خاطرنشان کرد: متأسفانه اخباری که در زمینه فساد منتشر می‌شود، قبح آن را فرو می‌ریزد.

میرلوحی با تأکید بر اینکه باید جامعه مدنی را به صحنه بیاوریم،‌ گفت: باید این مسئله به قدری باز شود که مسئله تعارض منافع روشن شود و همه پنهان کاری‌ها را علنی کنیم تا در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخاب سیاست‌هایی که رانت بازی را از بین می‌برد، یکی از ضروریات امروز است،‌ خاطرنشان کرد:‌ انتصاب افراد در پست‌های مختلف باید به قدری روشن باشد که توانمندی، کار آمدی و سابقه اصلاح طلبی در آن نمایان باشد و این امر تنها با ساختمان شیشه‌ای محقق می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار