مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقددس خراسان جنوبی از برگزاری اولین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.

فخر مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛ گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت با هدف تبیین انعکاس و ترویج ارزش های و فرهنگی غنی دفاع مقدس و مقاومت در فضای سایبری، اندیشه پروری، معرفت افزایی است برگزار شده است.


وی افزود: تبیین مبانی نظری،شاخص ها و معیار های امروزی، نحوه حضور موفق و فعال دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و تبیین راهکارها و ترویج و گسترش آن نیز دیگر اهداف این جشنواره است .


فخر گفت: پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی،نرم افزارهای کاربردی،هنر های دیجیتال، سرگرمی های دیجیتال و بخش ازاد از محور های این جشنواره است.

 
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقددس استان با بیان اینکه اخرین مهلت آثار 30 آبان ماه سال جاری است افزود: علاقه مندان می توانند جهت ارسال اثار به سایت www.defafestival مراجعه کنند و یا به آدرس دبیرخانه تهران، صندوق پستی15875- 1615 و یا به دبیرخانه استان در محل بلوارشهید مدرس_ انتهای شهید مدرس 2 بنیاد حفظ آثار و نشر ارز های دفاع مقدس نیز ارسال نمایند.


وی در پایان گفت: از نفرات برتر در هر بخش تقدیر به عمل خواهد امد.
انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.