کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان گفت: در راستای ارتقای رعایت حقوق شهروندان شرکت آب وفاضلاب اقدام به نصب سیستمهای نرم افزاری وسخت افزاری کرده است که بتواند پاسخگویی مناسبی رابرای همه مشترکین داشته باشیم.
وی افزود: ما در سال ۹۷ بیش از ۳۲۰۰ پرونده ومراجعه به ادارات مشترکین سراسر استان داشتیم که همکارانمان توانستند در کمتر از ۲ روز این مراجعات را پاسخگویی داشته باشند.
وی ادامه داد: این پروندها شامل نصب انشعاب، تغییر نام وتعویض کنتورهایی بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: امیدواریم بتوانیم باتلاشی که همه همکاران انجام میدهند بتوانیم رسیدگی را به زیر ۱ روز برسانیم که مشترکین رضایتمندی مطلوبتری از این شرکت داشته باشند.
انتهای پیام/م