سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از اجرای طرح آمارگیری ویژگی‌های مسکن روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه هماهنگی اجرای طرح آمارگیری ویژگی‌های مساکن روستایی در استان گفت: آمار و نتایج حاصل از مطالعات داده‌های آماری پایه و اساس برنامه ریزی‌ها برای جبران کمبود‌ها و پیشبرد اقدامات توسعه‌ای در جامعه است.

وی با اشاره به اچرای این طرح از ۲۱ مهر تا ۲۱ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در آدربایجان غربی افزود: نتایج تحلیل داده‌های بدست آمده از این آمارگیری در بهسازی اماکن روستایی و اجرای طرح‌های حمایتی از جامعه روستایی استان مسئولان را کمک میکند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: برای اجرای موفق ابن طرح فرمانداریها، بخشداران و دهیاران تمامی امکانات موجود در شهرستان‌ها را بکار میگیرند.

پیمان آرامون با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق به روستاییان اظهارداشت: با مطلع کردن روستاییان از ابعاد این طرح، از دغدغه و تلاش مسئولان برای کمک به رفاه شان و تسهیل زندگی آگاه می‌شوند و همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/م

 طرح آمارگیری ویژگی‌های مساکن روستایی در آذربایجان غربی اجرا می شود

برچسب ها: استانداری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.