سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به مرزی رسیده ایم که باید از آن عبور کنیم، ما در مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم.

مرزبان: محکوم به پیروزی هستیم/اگر تیم خوب باشد نتیجه های خوب به سمت تیم می آیدعلیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیمش و میزان آمادگی شان برای 2 دیدار آینده شان مقابل  تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در بازی که مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان داشتیم توانستیم بازی مدرن و باکلاسی را ارائه دهیم. در این بازی با اینکه شکست خوردیم اما شانس های گلزنی خوبی را توانستیم خلق کنیم و شرایط تیممان در این چند بازی رو به جلو بوده است. با توجه به شرایط جدول در مقابل تیم استقلالی قرار می گیریم که می دانیم یکی از تیم های محبوب کشورمان است که بازیکنان خوبی دارد و کادر فنی حرفه ای هدایت این تیم را برعهده دارد. می دانیم که کار سختی در مقابل استقلال خواهیم داشت اما با توجه به شرایطی که در جدول داریم و نتایجی که گرفته ایم، به مرزی رسیده ایم که باید از آن عبور کنیم. ما در مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم. تمام توانمان را در این بازی برای برد می گذاریم تا هم بتوانیم در جدول رو به بالا برویم و به هوادارانمان نیز یک هدیه خوب بدهیم.

بالاخره این سد می شکند و ما موفق به گلزنی می شویم

او در مورد مشکل گلزنی تیمش که در این چند بازی اخیر درگیرش بودند و برنامه هایی که برای رفع این مشکل دارند بیان کرد: قبل از همه چیز این مهم است که تیم و بازیکنانمان احساس خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند. ما توانسته ایم فضاهایی را ایجاد کنیم که با حرکت کردن بازیکنانمان در آن فضاها می توانیم برای تیم حریف ایجاد خطر کنیم. من مطمئنم با توجه به شرایطی که توانسته ایم خلق کنیم می توانیم موفق شویم چون امکان ندارد شما همیشه در زدن ضربه آخر مشکل داشته باشید و بالاخره این سد می شکند و ما موفق به گلزنی می شویم.

به هیچ وجه بین این 2 بازی تفاوتی قائل نمی شویم

مرزبان در پاسخ به این سوال که 2 بازی پیش روی آن ها مقابل استقلال در چارچوب دو رقابت متفاوت است و آیا این موضوع روی بازی ها تاثیر می گذارد یا خیر گفت: هواداران نفت مسجد سلیمان از ما انتظار دارند که در هر 2 بازی که در پیش داریم با تمام قدرتمان وارد زمین شویم و کیفیت فوتبالی خوبی را به نمایش بگذاریم. به هیچ وجه بین این 2 بازی تفاوتی قائل نمی شویم و یکی را نسبت به دیگری با اهمیت تر در نظر نمی گیریم. این حق طبیعی هواداران است که از ما انتظار داشته باشند با تمام قوا در هر 2 بازی حضور پیدا کنیم و هوادارانمان مطمئن باشند که این اتفاق خواهد افتاد.

در جام حذفی باید بازی به بازی فکر کرد

او در مورد شرایط جام حذفی و طرز فکرشان برای این رقابت ها و تفاوتش با لیگ برتر گفت: جام حذفی رقابتی است که نمیتوان به هیچ وجه روی آن سرمایه گذاری کرد. چون جام حذفی به مانند لیگ نیست که بتوان امتیاز های عقب افتاده را جبران کرد و امکان دارد در یک بازی به سادگی حذف شوید. در جام حذفی باید بازی به بازی فکر و سازماندهی کرد و برای بازی بعد آماده شد. جام حذفی قوانین خودش را دارد و سرمایه گذاری صد در صد بر روی این جام درست نیست و این طرز فکر ما برای جام حذفی خواهد بود.

شهر مسجد سلیمان دارای مردمی بسیار خوب و با شخصیت است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در مورد حضورش در شهر مسجد سلیمان و فعالیت در تیم فوتبال این شهر گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. هیئت مدیره ای که با آن ها همکاری می کنم انسانهای درست کاری هستند و بسیار هدفمند با یکدیگر همکاری می کنیم و احساس خوبی را نسبت به یکدیگر داریم. شهر مسجد سلیمان دارای مردمی بسیار خوب، باکلاس و با شخصیت است و همینطور هواداران بسیار خوبی داریم که همیشه همراه ما هستند. من از کاری که اینجا انجام میدهم و حضور میان مردم بختیاری لذت می برم.

اگر تیم خوب باشد نتیجه های خوب به سمت تیم می آید

او در مورد این موضوع که تیمشان در زمین فوتبال خوبی را ارائه می دهد اما موفق به کسب نتیجه نمی شود گفت: اگر تیم خوب باشد نتیجه های خوب به سمت تیم می آید. این تیم در لیگ با تیم های پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و... بازی کرده است که جزو تیم های قدرتمند لیگ محسوب می شوند و این موضوع در نتیجه نگرفتن تاثیر گذار بوده. تیم ما به گفته ی حریفانی که با آن ها بازی کردیم فوتبال بهتری ارائه داده است و حال دیگر ما باید به دنبال این باشیم که در کنار فوتبال زیبایی که ارائه می دهیم امتیاز بازی را برای خود کنیم. بازیکنانمان نیز مصمم هستند که به این روند پایان دهند تا بتوانیم در کنار فوتبال خوب نتیجه نیز بگیریم. زمانی که فوتبال خوبی را بازی نکنید و بگویید بالاخره می برید این اتفاق هرگز نخواهد افتاد اما تا وقتی که تیم کیفیت فوتبالی خوبی از خود نشان دهد نهایتا نتیجه می گیرد. ما وظیفه داریم تا کیفیت فوتبالی خود را بالا نگه داریم و حس خوبی را بین بازیکنان ایجاد کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

میداوودی در بازی مقابل استقلال حضور خواهد داشت

علیرضا مرزبان در مورد شرایط مصدومان تیمش در مقابل استقلال گفت: عباس عسگری کاپیتان دوم تیممان را برای این 2 بازی به علت مصدومیت در اختیار نداریم. میلاد میداوودی در کنار تیم در حال تمرین کردن است و در بازی مقابل استقلال حضور خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

نفت مسجد سلیمان - استقلال تهران/ آغاز راه مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی مقابل اولین‌ها

سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است


انتهای پیام/

صحبت های مرزبان پیش از بازی مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار