فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.

کشف ۴ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های ممنوعه و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم این طرح با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس‌های تخصصی طی سه روز گذشته موفق به کشف ۴ دستگاه موتور سیکلت قاچاق، ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق، ۸۵۹ کیلو گرم ذغال، ۷ تن و ۲۰۰ کیلو گرم چوب آلات جنگلی قاچاق، یک هزار و ۶۰۰ عدد نوشیدنی و مواد غذایی را به همراه دو هزار و ۳۶۰ عدد دارو‌های غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون رالت برآورد شده، افزود: در این خصوص ۲۳ متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند و ۶ دستگاه خودوری متهمان نیز توقیف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحد‌های تولیدی در جامعه است، افزود: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.
انتهای پیام/آ

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.