مجید محمدی از برگزاری دومین اردوی تیم ملی جوانان هندبال بانوان در شاهرود خبر داد و گفت: این اردو از دهم مهرماه آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید محمدی رئیس ادراه ورزش و جوانان شاهرود گفت: دومین اردوی جوانان تیم ملی هندبال بانوان در شاهرود برگزار خواهد شد و

این تیم نخستین اردوی خود را با ۲۱ بازیکن در شهر گرمسار گذراند و این بار شاهرود میزبان ۲۸ بازیکن این تیم خواهد بود.

وی در ادامه افزود: سه نفر از استان سمنان در اردوی تیم ملی هندبال بانوان حضور دارند و توسعه توریسم ورزشی یکی از سیاست‌هایی است که در این اداره دنبال می‌شود و قطعاً با حضور ورزشکاران در شاهرود می‌توانیم ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهر رونق اقتصادی نیز ایجاد کنیم.

محمدی بابیان اینکه اردو تیم ملی هندبال بانوان از دهم مهرماه آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این اردو افرادی از استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قزوین، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان حضور دارند.

وی افزود: خوشبختانه امکانات و ظرفیت‌های خوبی برای توسعه ورزش در شاهرود وجود دارد لذا می‌کوشیم تا با اجرای برنامه‌های استعدادیابی در سن کودکی و نوجوانی با همکاری آموزش‌وپرورش قهرمانان جدید را به جامعه ورزشی کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام / گ

شاهرود میزبان ۲۸ بازیکن تیم ملی هندبال بانوان می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.