معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : ایجاد اشتغال مولد باید بزرگترین اولویت مدیران باشد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست با مدیران و اعضای خانه صنعت و معدن و صنعتگران استان گفت : کشور در یک شرایط دشوار اقتصادی قرار گرفته و صاحبان زر و زور و تزویر در دنیا دست به دست هم داده اند تا صنعت ایران را فلج کنند و باید همه در مقابل این ها بایستیم.

وی گفت : در شرایط فعلی تولید کننده به جای ارتقا و توسعه خط تولید، تنها به فکر حفظ وضع موجود است.

حاتمی افزود : ایجاد اشتغال مولد و حفظ ظرفیت های تولید و اشتغال باید بزرگترین وظیفه و دغدغه مدیران باشد.

وی افزود : باید تلاش کنیم به یک هماهنگی مناسب میان بخش های مختلف دست یابیم و در این مسیر هم دغدغه شویم. پدید آمدن چنین شرایطی به بهبود فضای کسب و کار و توسعه استان کمک می کند.

حاتمی ادامه داد : باید تلاش کنیم با شکلگیری یک اعتماد سازنده میان مردم و بخش دولتی، به بازگشت آرامش در بازار کمک کنیم.

وی گفت : برای ایجاد اشتغال مولد و رونق اقتصادی سه راهبرد شامل بهبود فضای کسب و کار، احیای واحدهای راکد و جذب سرمایه های جدید را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود : باید بسترهای لازم برای حضور پررنگتر نهادهای بخش خصوصی در فرایند تصمیم گیری های اقتصادی در کارگروه ها را فراهم کنیم.

حاتمی ادامه داد : باید از ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال برای رفع مشکلات صاحبان صنعت و کارآفرینان بهره بسیار بیشتری بگیریم.

حاتمی گفت : با همدلی و هماهنگی بیشتر می توان بر مشکلات موجود غلبه کرد.

حاتمی افزود : پیگیری مشکلات بانکی واحدهای تولیدی از جمله اولویت های حوزه اشتغال است. تا پیش از این کشور عراق از پیمان سپاری ارزی مستثنی بود ولی به تازگی این کشور هم شامل پیمان سپاری شده است. این امر مشکلاتی را برای تجار ما پدید آورده است.

وی گفت : با توجه با اهمیت بازار عراق، با جدیت در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم و این دغدغه را با رئیس کمیسیون امنیت ملی در میان گذاشتیم .

 

 

انتهای پیام/د

برای رسیدن به توسعه باید هم دغدغه شویم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.