سامسونگ با اضافه کردن افزونه اسپاتیفای در Samsung Music به صورت رسمی همکاری خود با این شرکت را آغاز کرد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ در مراسم معارفه Galaxy Unpacked خود که در ماه آگوست سال جاری میلادی برگزار شد، از قابلیت‌های جدیدی که قرار است به گوشی‌های نسل جدید گلکسی نوت و گلکسی اس اضافه شود نام برد. یکی از معرفی های رسمی مسئولان سامسونگ، همکاری آنها با شرکت Spotify بود.

برنامه Spotify یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزارها در زمینه موسیقی است و شرکت سامسونگ در ماه آگوست اعلام کرد که درجهت استفاده از این نرم افزار در برنامه پیشفرض خود یعنی Samsung Music مذاکره‌هایی با این شرکت انجام داده است.

حال با آپدیت جدیدی که برای Samsung Music عرضه شده است، به نظر می‌رسد که این مذاکرات موفقیت آمیز بوده و شاهد قابلیت دسترسی به اسپاتیفای در برنامه موزیک پلی گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 سامسونگ هستیم. برنامه Samsung Music سامسونگ در آپدیت جدیدش تغییرات ظاهری مختلفی داشته اشت، یکی از این تغییرات اضافه شدن افزونه Spotify در بالای نوار ابزار این برنامه است.

با استفاده از این افزونه، بسیاری از قابلیت‌های اسپاتیفای از طریق Samsung Music در دسترس کاربران گوشی‌های گلکسی قرار می‌گیرد و کاربران قادر هستند از این پس بدون استفاده مستقیم از نرم افزار Spotify ، از مفاد این برنامه و موسیقی‌های جدیدش در موزیک پلی سامسونگ، آن هم به صورت پیشفرض بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در آینده قرار است به این افزونه اضافه شود، ویژگی بهره بردن از فایل‌های صوتی اسپاتیفای در سیستم نوتیفیکیشن یا همان اعلان‌های گوشی‌های گلکسی خواهد بود. در ادامه تصاویر مربوط به Samsung Music گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 را مشاهده می‌کنید که در آن به قابلیت پشتیبانی از Spotify اشاره شده است:

فناوری

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: اپل به مدت دو ماه به مشتریان آمریکایی خود اشتراک رایگان iCloud می‌دهد


انتهای پیام/

برنامه Samsung Music سامسونگ قابلیت پشتیبانی از Spotify را فراهم می‌کند +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار